Bombitas

De Bombitas bestaan uit de zangeressen Lies Schilp en Inge Bonthond.  Jarenlang vormden de Bombitas het achtergrondkoortje van Herman Brood. Daarnaast deelden zij het podium met onder anderen André Hazes, Het Goede Doel en de Golden Earring. Verder zijn de Bombitas vaste leden van de gelegenheidsvrouwenband Girls Wanna Have Fun. Speciaal voor dit jubileumconcert nemen de Bombitas twee originele leden mee van Gruppo Sportivo, de band met wie zij alweer jarenlang toeren langs de Nederlandse poppodia. Het zijn toetsenist/zanger Peter Calicher en drummer Max Mollinger die ooit samen met Hans Vandenburg Gruppo Sportivo oprichtten en verantwoordelijk zijn voor Nederpopklassiekers als Rock ‘n Roll, Beep Beep Love, Hey Girl en Disco Really Made It.